Використання ІК технологій
на уроках з історії та правознавства
Впровадження інтерактивної навчальної діяльності
ставить перед вчителем наступні завдання :
•враховувати індивідуальні особливості кожного учня;
•враховувати індивідуальні особливості кожного учня;
•навчати школярів співпраці у виконанні групових завдань;
•формувати комунікативні вміння учнів;
•формувати рефлексивні компоненти навчальної діяльності: планування, аналіз, контроль, оцінку;
•стимулювати моральні переживання взаємного навчання.
Дидактичні особливості ТЗН:
•інформаційна насиченість;
•можливість подолати існуючі часові й просторові границі;
•можливість глибокого проникнення в сутність досліджуваних явищ і процесів;
•показ
досліджуваних явищ у розвитку та
динаміці;
•реальність відображення дійсності;
•виразність, багатство образотворчих прийомів, емоційна насиченість.
Внаслідок використання ІКТ на уроках історії:
• збільшується можливість використання наочних матеріалів;
• підвищується ефективність роботи учителя і учня;
• встановлюється міжпредметний зв'язок з основами інформатики та обчислювальної техніки;
• стає можливою організація проектної діяльності учнів під керівництвом учителя, спрямована на створення електронних навчальних продуктів;
• змінюється ставлення до комп’ютера: учні починають сприймати його як інструмент для роботи в будь-якій галузі людської діяльності, а не як цікаву іграшку
• підвищується ефективність роботи учителя і учня;
• встановлюється міжпредметний зв'язок з основами інформатики та обчислювальної техніки;
• стає можливою організація проектної діяльності учнів під керівництвом учителя, спрямована на створення електронних навчальних продуктів;
• змінюється ставлення до комп’ютера: учні починають сприймати його як інструмент для роботи в будь-якій галузі людської діяльності, а не як цікаву іграшку
Комментариев нет:
Отправить комментарий