Самоосвіта



Використання ІК технологій
на уроках з історії та правознавства

Впровадження інтерактивної навчальної діяльності ставить перед вчителем наступні завдання :
 
 враховувати індивідуальні особливості кожного учня;
навчати школярів співпраці у виконанні групових завдань;
формувати комунікативні вміння учнів;
формувати рефлексивні компоненти навчальної діяльності: планування, аналіз, контроль, оцінку;
стимулювати моральні переживання взаємного навчання.

Дидактичні особливості ТЗН:
інформаційна насиченість;
можливість подолати існуючі часові й просторові границі;
можливість глибокого проникнення в сутність досліджуваних явищ і процесів;
показ досліджуваних явищ у розвитку та динаміці;
реальність відображення дійсності;
виразність, багатство образотворчих прийомів, емоційна насиченість.

Внаслідок використання ІКТ на уроках історії:
збільшується можливість використання наочних матеріалів;
підвищується ефективність роботи учителя і учня;
встановлюється міжпредметний зв'язок з основами інформатики та обчислювальної техніки;
стає можливою організація проектної діяльності учнів під керівництвом учителя, спрямована на створення електронних навчальних продуктів;
змінюється ставлення до комп’ютера: учні починають сприймати його як інструмент для роботи в будь-якій галузі людської діяльності, а не як цікаву іграшку




Комментариев нет:

Отправить комментарий